Mom&more

3 schimbari simple care fac viata ca mama mult mai fericita

Uneori, urmarim fericirea in multe moduri gresite!
Ne imaginam ca o noua casa, un loc de munca nou sau o noua vacanta ne vor face fericiti. Sau chiar ne asteptam ca altii sa ne faca fericiti insa adevarul este ca fericirea este ceva ce ar trebui cautat in inima noastra. Noi suntem singurii responsabili de fericirea noastra.

“Happiness is not something you postpone for the future; it is something you design for the present.” (Jim Rohn)

Deci, poate primul pas pentru a fi fericit este sa acceptam unde suntem in viata si sa ne concentram asupra lucrurilor pe care le putem imbunatati astfel incat sa putem profita din plin de fiecare zi. A fi mama va aduce intotdeauna momente provocatoare, alegeri dificile, chiar si compromisuri grele. Dar maternitatea vine, de asemenea, cu o mare cantitate de fericire pe care copiii nostri ne-o dau in fiecare zi!
Si uneori, pentru a putea sa ne bucuram pe deplin de toata bucuria pe care copiii nostri ne-o ofera, trebuie mai intai sa facem acele schimbari care ne vor ajuta sa ne simtim fericiti!

Acesta este motivul pentru care vreau sa va impartasesc 3 schimbari care mi-au facut viata mult mai usoara si mai fericita. Daca va luptati cu gasirea mai multor fericiri prin toate provocarile maternitatii, cred ca aceste idei va pot ajuta si pe voi!

Viata mea ca mama are mereu suisuri si coborasuri. Uneori sunt foarte fericita si totul pare sa functioneze foarte bine, alteori ma simt obosita si coplesita si simt ca fac ceva total gresit. Acest lucru este normal in viata unei mame, dar aceasta reasigurare nu face momentele dificile mai usoare.

1. Sa fiu mai determinata

Unul dintre lucrurile care m-au afectat cel mai mult a fost ca m-am lasat prinsa in permanenta de greutatile zilnice. Am simtit ca nu am putut sa fac toate lucrurile care erau importante pentru mine. Deci, am decis sa fiu mai determinata cu privire la viata mea! De fiecare data cand stabilesc un scop, fac tot posibilul sa duc la bun sfarsit acel lucru!

Practic, a fi mai determinata cu privire la viata mea inseamna inlocuirea “As vrea sa fac asta” cu “Vreau acest lucru si o sa fac un plan pentru a face acest lucru”.

2. Simplificarea intregii mele vieti

Stiti senzatia coplesitoare provocata de a avea prea multe lucruri in jurul tau? Mai ales cu copiii, este foarte usor. De aceea am decis sa pastrez totul cat mai simplu posibil.
De asemenea, am simplificat dulapul si avem doar haine pe care chiar le folosim. Nu am mai pastrat nimic care nu este cu adevarat util. Acest mod minimalist de viata are un efect uimitor asupra starii emotionale!

3. Punerea mea pe primul loc din cand in cand

De cand am devenit mama, mi-am promis sa fiu o mama care este intotdeauna implicata. Vreau sa-mi cresc copiii intr-un mod bland si iubitor si vreau sa fac parte din toate momentele importante ale copilariei lor!
Ultimul an m-a invatat ca neglijarea mea este o mare greseala. Nu pot fi o mama fericita daca nu ma simt multumita de mine insumi, de aceea am decis ca trebuie sa ma pun pe primul loc din cand in cand si ca nu trebuie sa ma simt vinovata pentru asta!
Acum îmi planific timpul pentru fiecare saptamana. Recunosc ca cea mai mare parte a timpului meu liber este dedicata acestui blog si proiectului “Dragostea din plic” dar nu ma deranjeaza! Este frumos sa fii capabil sa faci ceva de care esti pasionat si, pe langa asta, o pauza de la rolul de mama este foarte importanta!

Aceste schimbari pot parea mai putin importante la inceput, dar odata puse in aplicare, veti simti diferenta!
Cu ajutorul lor nu inseamna ca nu mai am dificultati in viata de mama, bineinteles ca am inca multe provocari, dar ele ma ajuta sa-mi pastrez fericirea suficient de mare pentru a ma putea confrunta cu orice fel de situatie intr-un mod mai optimist si mai hotarat!

Daca simtiti ca aveti nevoie de ceva diferit in viata voastra pentru a va ajuta sa va recastigati starea de spirit fericita ca mama, va recomand sa incercati aceste schimbari! Imi doresc sa va aduca energia pozitiva de care aveti nevoie pentru a profita la maximum de viata de mama!

La final, vreau sa va invit sa cititi ceva cu care am rezonat cu adevarat. Poate ca veti avea si voi acelasi sentiment.

“Happiness is a journey, not a destination. For a long time it seemed to me that life was about to begin—real life. But there was always some obstacle in the way, something to be gotten through first, some unfinished business, time still to be served, a debt to be paid. At last it dawned on me that these obstacles were my life. This perspective has helped me to see there is no way to happiness. Happiness is the way. So treasure every moment you have and remember that time waits for no one.” (Alfred D. Souza )

Sursa foto: Shutterstock
Articol tradus si adaptat de pe: Playfulnotes

Pentru a fi la curent cu noile articole va invit sa dati un like paginii de Facebook a blog-ului sau sa va abonati la newsletter.

Leave a Reply

